مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۹ کد : ۳۴۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳۲
مراسم گرامیداشت حکیم اسماعیل جرجانی و روز آزمایشگاه با حضور مدیر پژوهش و فناوری کارکنان آزمایشگاه و کارگاه های دانشگاه تفرش به همت رئیس آزمایشگاه مرکزی روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز آزمایشگاه به همکاران زحمتکش آزمایشگاهی گفت: این دانشگاه با نگاه حمایتی که به آزمایشگاه داشته است، تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام داده که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه تفرش اشاره نمود.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" تصریح کرد:خدمات کارکنان آزمایشگاه وکارگاهی به دلیل حساسیت و دقتی که این بزرگواران در امر حفظ سلامت دانشجویان در هنگام فعالیت های آزمایشگاهی دارند و در این عرصه خدمت می کنند، حایز اهمیت و این خدمت قابل احترام است و خدمات آنان باید ارج نهاده شود.

وی اظهار کرد: حوزه پژوهش دانشگاه در نظر دارد  هر سال در هفته پژوهش از سه نیرو برتر آزمایشگاه و کارگاه ها تجلیل کند.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش ابراز امیدواری کرد :با حمایت‌های بیشتر از آزمایشگاه مرکزی و تحقیقاتی دانشگاه بتوانیم خدمات ویژه‌ای را نه تنها به اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه بلکه به سایر دانشگاه‌ها نیز ارائه دهیم.

رئیس آزمایشگاه مرکزی نیز در این مراسم گفت : بانک اطلاعات دستگاه های موجود در آزمایشگاه و کارگاه های دانشگاه آزمایشگاه تفرش تکمیل شده است و همچنین با تکمیل راه اندازی آزمایشگاه های کامپوزیت، نانو سیالات و فیزیک حالت جامد سه آزمایشگاه پژوهشی به آزمایشگاه های دانشگاه اضافه می گردد.

مهندس "نفیسه آقابابائی" با اشاره به اینکه در آزمایشگاه های دانشگاه تفرش تا کنون شاهدسانحه و آسیب جدی برای دانشجویان نبوده ایم، افزود :علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با HSE که توسط آزمایشگاه مرکزی صورت گرفت ، طی قراردادی نیز استقرار HSE در آزمایشگاه ها و کارگاه ها در حال انجام است. وی تصریح کرد: این طرح در چندین مرحله که شامل آموزش و ایمن سازی کل دانشگاه از جمله آزمایشگاه و کارگاه می باشد زیر نظر مدیر پژوهش و فناوری  و گروه پژوهشی محیط زیست در حال پیگیری می باشد.

گفتنی است در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد، همچنین با اهدا لوح و هدیه از کارکنان آزمایشگاه ها و کارگاه ها تقدیر و تجلیل گردید.

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :