دومین نشست تخصصی مبانی فکری و بستر فرهنگی در مدیریت محیط زیست، اکولوژی انسانی و نگاه چرخه ای در دانشگاه تفرش برگزار گردید

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۱ کد : ۳۳۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۹۴
دومین نشست تخصصی مبانی فکری و بستر فرهنگی در مدیریت محیط زیست، اکولوژی انسانی و نگاه چرخه ای با حضور کارمندان، کارشناسان و مسئولین آزمایشگاه ها و کارگاه ها و اعضای هیات علمی در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر منوچهر ریاحی استاد دانشگاه گوتنبرگ سوئد و آرشیتکت و محقق بین‌المللی اکولوژی انسانی  در این نشست پیرامون مبانی و مفاهیم مربوط به اکولوژی انسانی سخنرانی نمودند.

ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭼﺮﺧـﻪ ﻫـﺎی ﺳـﺎزﮔﺎر ﺑـﺎ ﻃﺒﻴﻌـﺖ،  تهیه کمپوست،پنل های خورشیدی، آلودگیهای محیط زیستی، زباله و توسعه پایدار، تفکیک زباله، چرخه مواد زائد و به صفر رساندن، بازیافت پسماندهای خطرناک و ارائه روش های مختلف در خصوص بازیافت پسماند از ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺒﺎﺣﺚ ارائه شده در این نشست تخصصی بود.

 دومین نشست تخصصی مبانی فکری و بستر فرهنگی در مدیریت محیط زیست، اکولوژی انسانی و نگاه چرخه ای ویژه کارمندان، کارشناسان و مسئولین آزمایشگاه ها و کارگاه ها و اعضای هیات علمی  طی دو روز در تاریخ های  یکشنبه و دو شنبه  ۱۳ و ۱۴اسفندماه به همت مدیریت پژوهشی و گروه پژوهشی پایش کمی و کیفی سیالات دانشگاه تفرش  برگزار گردید.

آخرین ویرایش۱۴ اسفند ۱۳۹۶

نظر شما :