آرشیو اخبار

دستگاه تست کشش یونیورسال ۶۰ تن در دانشگاه تفرش راه‌اندازی شد

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تفرش گفت: دستگاه تست کشش یونیورسال ۶۰ تن در آزمایشگاه تحقیقاتی مقاومت مصالح دانشگاه تفرش راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید. مهندس نفیسه آقابابائی گفت: این دستگاه که درسال های گذشته دردانشگاه تفرش خریداری و به مرحله بهره‌برداری صنعتی نرسیده بود، اکنون با حمایت مدیر پژوهش و فناوری و پیگیری رئیس آزمایشگاه مرکزی و رئیس دانشکده مهندسی عمران به بهره‌برداری رسید و از این پس می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به پژوهش و صنعت استان مرکزی و کشور ارائه نماید.

ادامه مطلب
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از نصب و راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی محیط زیست

بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از نصب و راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی محیط زیست

دستگاه کروماتوگرافی یونی (IC) در آزمایشگاه محیط زیست دانشگاه تفرش از مجموعه آزمایشگاه های مرکزی این دانشگاه است که ‌نصب و راه اندازی شده است .

ادامه مطلب

آزمایشگاه پژوهشی - آموزشی برق فشارقوی و عایق‌ها در دانشگاه تفرش راه‌ اندازی شد

مهندس "نفیسه آقابابائی" روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: آزمایشگاه برق فشارقوی و عایق‌هاروز دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه سال۹۸ باهدف توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه تفرش باهمت رئیس دانشکده مهندسی برق، پیگیری دو عضو هیات علمی و کارشناس ارشد مسئول این دانشکده و حمایت مدیریت پژوهش و فناوری و رئیس آزمایشگاه مرکزی در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تفرش نصب و راه‌اندازی و به مجموعه آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه اضافه شد.

ادامه مطلب