رویدادها - آرشیو

کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE ) در دانشگاه تفرش برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) با شعار اول ایمنی، دوم کار، به همت رئیس آزمایشگاه مرکزی و با شرکت کارشناسان آزمایشگاه و کارگاه‌های دانشکده و گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه تفرش روز شنبه نهم بهمن سال جاری در سالن گردهمایی کاریابی این دانشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب

دومین نشست تخصصی مبانی فکری و بستر فرهنگی در مدیریت محیط زیست، اکولوژی انسانی و نگاه چرخه ای در دانشگاه تفرش برگزار گردید

دومین نشست تخصصی مبانی فکری و بستر فرهنگی در مدیریت محیط زیست، اکولوژی انسانی و نگاه چرخه ای با حضور کارمندان، کارشناسان و مسئولین آزمایشگاه ها و کارگاه ها و اعضای هیات علمی در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

ادامه مطلب

اولین نشست تخصصی طرح استقرار سامانه ایمنی، بهداشت ومحیط زیست در دانشگاه تفرش برگزار شد

اولین نشست تخصصی طرح استقرار سامانه ایمنی، بهداشت ومحیط زیست روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور پروفسور محمد شهریاری استاد دانشگاه چالمرز سوئدبا برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه اعضای هیات علمی و کارشناسان آزمایشگاه و کارگاه‌ها و مسئولین دانشجویی در سالن گردهمایی ابراهیم کاریابی دانشگاه تفرش برگزارشد.

ادامه مطلب

دستیابی دانش آموختگان دانشگاه تفرش به دانش فنی ساخت دستگاه‌های آزمایشگاهی رشته مهندسی برق کنترل

دکتر " مجتبی پیشوایی" در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: سه آزمایشگاه "کنترل صنعتی"، "ابزار دقیق" و "کنترل دیجیتال " رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه تفرش با دانش فنی دانش آموختگان و دانشجویان این دانشگاه طراحی، تجهیز و راه اندازی شد.

ادامه مطلب

تشکر و قدردانی توسط ستاد شاعا از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تفرش

ستاد شاعا بدینوسیله از زحمات مدیر محترم پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش و همچنین مدیر محترم امور آزمایشگاه ها و کارگاه ها در برگزاری آیین تجلیل از کارکنان آزمایشگاه ها همزمان با هفته پژوهش و فناوری، قدردانی می نماید. بدرستی که تقدیر از بدنه فعال در آزمایشگاه هابه منزله عاملی موثر در توسعه و پیشرفت آزمایشگاه ها خواهد بود. به پیوست گزارش تقدیر حضورتان ارسال می شود.

ادامه مطلب

آیین تجلیل از آزمایشگاهیان دانشگاه تفرش برگزارشد

به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش از کارکنان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه تفرش روز یکشنبه دوم دی ماه طی مراسمی با حضور ریاست دانشگاه، مدیر پژوهش و فناوری و رئیس آزمایشگاه مرکزی در سالن گردهمایی کاریابی این دانشگاه تجلیل شد.

ادامه مطلب